söndag, november 21, 2004

Nya friska tag

Wehey! Ny design, fler länkar! Nu jävlar blir det åka av!
Eller, mer realistiskt: jag ska försöka uppdatera lite oftare i fortsättningen. Jag ska sluta älta saker som gör mig deprimerad (som t ex det där presidentvalet) och istället lyfta fram vackra bilder och saker som gör mig glad.
De här bilderna - en förhandstitt på David Mckean och Neal Gaimans kommande långfilm Mirrormask - passar in på båda ovanstående kriterier och får således bli VECKANS BILD vecka 47.

En annan sak som gör mig glad är att fantastiska designern Dan Paladins första ordentliga dataspel Alien Hominid släpptes nu i dagarna. Det är gammal god hoppa-skjuta-springa action i 2D. Dessvärre kommer det bara till de vanligaste spelkonsolerna, så alla vi datoranvändare får hålla till godo med den gamla Flash-versionen.
(Varning: sista länken ovan kan vara extremt vanebildande.)

Inga kommentarer: