torsdag, juni 05, 2008

allt du någonsin behöver veta om bloggande

Internetlegendaren Lore S Sjöberg har tänkt till och nått slutsatsen att det i stora drag bara finns sju olika sorters blogginglägg:



Jag tror att jag omedelbart ska föja upp detta genom att skriva ett blogginglägg som faller under KATEGORI 2; nåt jag köpt:

Kolla! Raitan-koncernen har börjat sälja Ubuntu Cola i alla 7-eleven och Pressbyråbutiker i stan! Det är en ganska rejäl satsning.
Ubuntu Cola ser ut som cola, smakar lika gott som cola och innehåller förmodligen lika mycket socker som en vanlig cola - men den är Fairtrade-framställd, och kostar ändå bara några få spänn mer än en vanlig cola.
Jag är såld. Det här är den enda läsken jag tänker dricka i sommar.


.

* * *
Andra svenska bloggar om: , , , , , , , .

Inga kommentarer: