onsdag, oktober 29, 2003

Jag kollar antalet bes�kare till den h�r sidan d� och d�. En g�ng har jag haft ca 100 l�sare p� en dag. Det var n�r jag hade skrivit om installationskonstn�ren Spencer Tuniks och hans grupp-nakenbilder (det finns i mitt arkiv om ni n�dv�ndigt m�ste kolla).

S� idag fick jag pl�tsligt �ver 170 nya l�sare, hurra!

Tyv�rr visade det sig att de flesta av mina nya bes�kare kommit hit via olika s�kmotorer, genom att knappa in orden 'Veckans' och 'Nu' i jakt p� n�n nytagen nakenbild p� Robinson-Linda.

St�ndigt detta 'naken'... suck...
(Jag m�ste verkligen undra: alla som nu m�jligen kan vara intresserade av att se Linda Rosing naken HAR v�l alleredan sett henne naken en massa i tv f�r inte s� l�nge sedan? So what's the buzz? Why the rush?)

De av mina nya v�nner som mailat mig har huvudsakligen uttryckt missns�je �ver att jag inte l�nkar vidare till n�gon 'naken-Linda', �ven om en och annan gladerligen surfat vidare till nakenbilden p� 'guven�rs-Arnuhld' som jag l�nkade till f�r tv� veckor sedan. Naket som naket, f�r man f�rmoda. Fast den senare bilden �r ju �tminstone lite rolig.

Inga kommentarer: